Huurvoorwaarden Partyverhuur:
HUURPERIODE: Alle prijzen van onze Partyverhuur zijn gebaseerd op 1 huurdag. Voor het meerdere dagen gebruiken van de spullen wordt een toeslag gerekend. Normaal gesproken wordt een bestelling een dag voor gebruik bezorgd en een dag na gebruik weer opgehaald, wij noemen dit de transportdagen. Indien U de bestelling bij ons op wil komen halen, dan mag dit ook een dag voor gebruik va. 13.00 uur en kunt u de bestelling een dag na gebruik weer voor 12.00 uur bij ons terugbrengen. De transportdagen worden niet als extra huurdagen gezien.
EXTRA HUURDAG: Voor elke extra huurdag rekenen wij een toeslag van 25% van het dagtarief, met een maximum van 1 week. Bij huur voor 1 week geldt 2x het dagtarief. Langer dan een week op aanvraag.
De huurprijzen voor dorpsfeesten, evenementen, festivals of langer dan een week, zijn op aanvraag.
BEZORGDAGEN: Wij bezorgen standaard op de dag vóór gebruik en halen de spullen retour op de dag ná gebruik. Met uitzondering van het weekend; bij gebruik op maandag worden de spullen al op zaterdag bezorgd. Bij gebruik op zaterdag worden de spullen op maandag retour gehaald. De zondag wordt dan niet als huurdag gerekend. Uiteraard is er in overleg een afwijkende bezorg- of retour dag af te stemmen. Zo nodig 's morgens brengen en op de namiddag retour halen. ( Retour halen in de avonduren is tegen dubbel transporttarief )
BEZORGTIJDEN: Uw bestelling wordt bezorgd op de afgesproken dag tussen 08.00 en 17.00 uur. Wij halen de bestelling weer retour op de retour datum tussen 08.00 en 17.00 uur. Specifieke bezorg- en retour tijden geven wij U op onze huurbevestiging aan. Wenst U een bezorging of retour halen buiten de aangegeven tijden om te laten plaats vinden, dan is dit in overleg mogelijk. U dient dan echter wel rekening te moeten houden met extra kosten. Onze medewerkers kunnen u daarover informeren.
BEZORGING: Bezorging geschiedt alleen op de begane grond en op één locatie tenzij anders is overeengekomen. Voor alle goederen (vooral mobiele als bar op wielen, koelkasten etc.) dient rekening gehouden te worden met de bereikbaarheid van de locatie (bijvoorbeeld past de bar door de deur?). Bezorging geschied alleen via verhard terrein, dus geen grindpaden. Als blijkt dat bij levering de goederen niet op “normale” wijze op de locatie kunnen worden geleverd, dan worden eventuele handelingskosten (als extra transportkosten etc.) en annuleringskosten berekend.
De goederen dienen klaar te staan op de afgesproken tijd daar waar ze ook zijn afgeleverd (ook weer op één locatie) tenzij anders is overeengekomen.
BEZORG- & RETOUR KOSTEN: U treft op de offerte en op de huurbevestiging de bezorg- en retour kosten aan die zijn afgestemd op de door U aangegeven wensen. Op de offerte en de bevestiging staat ook de bezorg- en retour datum vermeld. De bezorg- en retour kosten ( ook wel transportkosten genoemd ) zijn afhankelijk van afstand en order grootte.
ZELF OPHALEN EN TERUG BRENGEN: Ondanks dat bijna iedereen er voor kiest om een bestelling te laten bezorgen, is de mogelijkheid er natuurlijk ook om zelf een bestelling op te halen en weer terug te brengen. U ontvangt dan op de huurbevestiging een tijdsmoment met 'tijdslot' waarop de bestelling gehaald kan worden. Komt U buiten dit 'tijdslot' om, dan dient U er rekening mee te moeten houden, dat er niemand aanwezig is om Uw bestelling mee te geven. Komt het gegeven tijdsmoment U niet uit, neem dan vroegtijdig contact met ons op.
Let op: voor enkele materialen geldt, dat deze niet zelf gehaald mogen worden, zoals koelingen.
Ook zijn er enkele materialen, welke niet op een klein aanhangwagentje meegegeven worden. Zoals flameheaters.
OP- EN AFBOUW: De gehuurde artikelen (behalve tenten) worden standaard niet door de verhuurder opgebouwd. De op- en afbouwkosten van diverse artikelen zijn op aanvraag beschikbaar.
VERPAKKINGEN EN RETOUR GLASWERK, SERVIES EN BESTEK: Vuil glaswerk dient “omhoog” in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag 'spoelschoon' (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies niet gespoeld ( 'vuil' ) retour worden gegeven.
VERPAKKINGEN EN RETOUR LINNENGOED: Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om 'weervorming' te voorkomen. Vlekken, brandgaatjes, kaarsvet of schimmel is schade. Indien er schade is ontstaan wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht.
BARS EN BIERTAP: Worden geleverd exclusief koolzuur. I.c.m. afname van bier zal / kan er ook koolzuur geleverd worden. Een bar of biertap wordt niet standaard aangesloten. Bars en biertap buffetten dienen schoon/ afgenomen retour te komen, het spoelen van de bierleiding doen wij en zit wel bij de huurprijs inbegrepen.
Eventuele water toevoer slangen, alsmede afvoerslangen, worden niet standaard bij geleverd. Deze zijn apart bij te bestellen. Dit geldt ook voor een spoelborstel en afschuimer.
BARBECUES EN DIVERSE ANDERE APPARATUUR: De materialen dienen schoon geretourneerd te worden. Mocht dit niet lukken of bent u niet in de gelegenheid dan zullen er schoonmaakkosten in rekening gebracht worden. ESB-partyverhuur.nl behoudt zich het recht, om hier een borg van 50,00 euro te rekenen. Bij een BBQ en/of een (Flame) Heather, wordt standaard geen gas bijgeleverd. Deze is apart bij te bestellen.
Let op: U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor de aansluiting en veiligheid tijdens het gebruik.
EINDCONTROLE: De huurder dient het huurmateriaal zorgvuldig te behandelen. Bij retour ontvangen van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Serviesgoed, bestek, keukenapparatuur etc. wordt na teruggave, door de verhuurder gereinigd en dient door de huurder zodanig aan de verhuurder teruggegeven te worden, inhoudende: gesorteerd, zonder etensresten, vetresten, etc.), dat het direct machinaal gereinigd kan worden. Indien het gehuurde extreem vuil is, heeft de verhuurder het recht de extra ontstane kosten achteraf bij de huurder in rekening te brengen. Bij vloerbedekking en rode lopers gelden versneden materialen en sterk vervuilde lopers of tapijt (kauwgum, brandgaten van bijv. sigaretten) als niet meer bruikbaar. Deze worden tegen nieuwwaarde doorberekend.
BREUK, SCHADE, VERMISSINGEN ETC.: Alle schades en vermissingen, door welke oorzaak ook, zijn voor rekening van de huurder. Mocht er sprake zijn van breuk, of een defect bij ontvangst van de levering, dan dient dit op de bezorgdag gemeld te worden. 'Reclame' achteraf zijn niet behandelbaar.
LEGITIMATIE: Legitimatie dient te geschieden met een geldig legitimatiebewijs voor het huren van onze artikelen. ESB-partyverhuur.nl behoudt zich het recht hier indien gewenst naar te vragen.
SCHADE EN/OF DEFECT: Bij het ontstaan van een defect, dient de huurder zich onmiddellijk in verbinding met ESB-partyverhuur.nl te stellen. Zelf reparatie is zonder toestemming van de verhuurder niet toegestaan. Gebreken, ontstaan door ondeskundig gebruik van het gehuurde, zijn geheel voor rekening van de huurder.
BETALEN/FACTURERING: Na afloop van uw opdracht, en/of na terug ontvangst van het gehuurde, wordt er een factuur opgemaakt, en dient binnen 14 dagen na factuurdatum betaald te zijn. Indien binnen de gegeven betalingstermijn geen betaling heeft plaatsgevonden, is de huurder van rechtswege in verzuim. De huurder is dan de wettelijke handelsrente verschuldigd, alsmede buitengerechtelijke incassokosten van 15% van de hoofdsom met een
minimum van € 350,=. De verhuurder behoud zich het recht om een aanbetaling van 50% netto huurbedrag, vooraf aan de huurder te vragen. Of het volledige bedrag vooraf te voldoen. Het betaalde bedrag wordt op de eindfactuur verrekend.
ANNULERING: zolang gewenste materialen in offerte staan, zijn deze nog niet gereserveerd, echter zodra U tot definitieve reservering overgaat, worden deze aan U bevestigd en vast gelegd. Mocht U vervolgens de bestelling weer willen annuleren, of enkele items uit de bestelling, dan worden er annuleringskosten aan U doorberekend. Annulering tot 1 maand voor opdracht is 25% van het netto huurbedrag, annulering tot 1 week voor opdracht is 50% van het netto huurbedrag, annulering binnen de week van aflevering is 100% van het netto huurbedrag.
BESTEL EENHEID: Enkele materialen worden uitsluitend per eenheid verhuurd ( voorbeeld: kop & schotel, glaswerk en bestek per aangegeven eenheid )
PRIVACY BELEID: alle van U verkregen gegevens, zullen niet voor reclame doeleinden gebruikt worden.
Voor meer informatie over ons privacy beleid, klik hier.