Ik heb via de webshop een bestelling geplaatst, hoe nu verder?
Zodra u de bestelling geplaatst heeft, krijgt u een automatische bestelbevestiging via de mail. Binnen 24 uur krijgt u een huurbevestiging toegestuurd van een van onze medewerkers. Pas als u hier akkoord op geeft zijn de huurartikelen voor u gereserveerd.
Op deze huurbevestiging kunt u ook alle informatie vinden omtrent afhalen/bezorging, terug brengen/retour halen en betaling.
Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze later nog wijzigen?
Moet ik mijn bestelling ophalen, of kan deze ook bezorgd worden?
Mijn bestelling in incompleet geleverd of apparatuur werkt niet, wat moet ik doen?
In dit geval dient u op de aflever dag contact op te nemen met onze klantenservice. Missende of niet werkende artikelen zullen altijd nageleverd worden.
In het geval van niet werkende apparatuur; nooit zelf reparaties uitvoeren! schades door ondeskundig gebruik of zelfreparatie zijn altijd voor rekening van de huurder, deze kosten zullen ten alle tijden doorbelast worden!
Tijdens mijn feest of evenement is er een mankement ontstaan aan een of meer van de materialen, wat moet ik doen?
In dit geval dient u contact op de nemen met onze storingsdienst. Deze zal u vragen het defect te omschrijven zodat wij zo voorbereid mogelijk naar u toe kunnen. In sommige gevallen is een storing telefonisch op te lossen, in alle andere gevallen zal de dienst hebbende medewerker naar u toe komen om te storing te verhelpen.
In het geval van niet werkende apparatuur; nooit zelf reparaties uitvoeren! schades door ondeskundig gebruik of zelfreparatie zijn altijd voor rekening van de huurder, deze kosten zullen ten alle tijden doorbelast worden! Enkel in opdracht van een van onze medewerkers is zelfreparatie toegestaan.
Als blijkt dat het mankement/storing is ontstaan door ondeskundig gebruik of zelfreparatie, zullen deze kosten aan u door berekend worden.